torstai 19. maaliskuuta 2009

"forever and always for you"

minä rakastin sinua kerran.
sinä tiedät sen ja minä tiedän että taivas
ei ole pelkästään sininen, linnut laulavat monin äänin
eivätkä kuolleet löydä aina kotiin.
rakastin sinua, ja sillä on arvoa.
joskus vielä ajattelen menneitä hellämielisen nostalgian vallassa,
ja kun olen löytänyt risteyksen,
josta tiedän, mihin kääntyä,
me tiedämme, sinä ja minä,
että minä rakastin
enkä ole siitä pahoillani
sillä aika on pysähtyneiden hetkien jatkumo,
mitään emme ole menettäneet
ja herran vuonna 2007
on käteni yhä avoinna
sinun tarttua.

2 kommenttia:

ANTTI NISONEN kirjoitti...

Mitä tähän nyt taas osaa sanoa? Hieno ja romanttinen teos :) Itsekin innostuin kirjoittamaan:

http://aukea.net/nayta.php?nayttely=19103

Kokoelma on kirjoitettu kevätpäiväntasauksen jumalattaren, Itäjäisen, kunniaksi. Mutta hyvää tasa-arvon päivää nyt ensiksi!

marianna meri-tuulia kirjoitti...

höps, ei tämä ole hieno. sentimentaalista paskaa menneistä ihmissuhteista, jotka eivät kiinnosta ketään muuta paitsi minua. mutta oli se kirjoitettava.
käynpä aukeassa tsiigamassa settis jahka jaksan joskus. on jäänyt meinaan aukea vähän vähemmälle huomiolle.